انتصاب سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

در متن حکم دکتر عزیز جوانپور خطاب به سعید جعفری نامور آمده است: با عنایت به سوابق، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی، صداقت کاری، قانونمندی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و توسعه خدمات دانشگاه نمایید.

سعید جعفری نامور دارای مدرک کارشناسی ارشد سنجش از راه دور و GIS از دانشگاه تبریز است.

نامور، پیش از این عضویت در شورای فنی عمرانی و شورای بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، ریاست اداره امور فنی و عمرانی واحد ایلخچی، ریاست هیات بسکتبال شهرستان تبریز، نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان تبریز و عضو هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد در فرمانداری تبریز، مشاور جوان شورای اسلامی استان، مشاور جوان فرماندار شهرستان تبریز، بازرس خانه تشکل های غیر دولتی استان، دبیر کل و نماینده سازمان های مردم نهاد جوان استان، مدیر مسوول و سردبیر خبرگزاری عمران ایران و مدیر مسوول و سردبیر مجله علمی، فرهنگی و هنری آشنا و عنوان جوان موفق و نمونه اجتماعی کشور را در سوابق اجرایی و چاپ بیش از 25 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و همایش‌های ملی و بین المللی را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009757

وب گردی

وب گردی