اولین رویداد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد/ گرامیداشت دو شهید گمنام در واحد قائمشهر

مسابقات کشتی پهلوانی جام ولایت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری بیش از 70 رویداد ورزش همگانی درون‌دانشگاهی برگزار خواهد کرد و در همین راستا نخستین رویداد ورزشی در سال 98، صبح امروز با عنوان مسابقات قهرمانی کشوری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی جام ولایت با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 2 روز در واحد قائمشهر آغاز شد.

پیش از آغاز مسابقات مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون فرهنگی واحد قائمشهر و چند تن از مسئولان برسرمزار 2 شهید گمنام حاضر شدند تا یاد این عزیزان را گرامی دارند.

اسماعیلی: هرچه داریم از شهداست

حجت الاسلام عیسی اسماعیلی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: امیدواریم مسابقات باشکوه، با عظمت و آنطور که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است برگزار شود. هرچه که داریم از شهداست و به همین خاطر پیش از آغاز مسابقات برسرمزار 2 شهید گمنام حاضر شدیم.

وی با اشاره به فداکاری شهدا در جنگ تحمیلی افزود: باید بتوانیم فداکاری و هدف شهدا را جامعه عمل بپوشانیم و ان‌شاءالله هدف شهدا را که حفظ دین و رضایت خداوند بوده را دنبال کنیم.

جوانمرد: مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی از قائمشهر استارت خورد

کمال جوانمرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: برگزاری 70 رویداد ورزشی را در سال 98 برای دانشگاه آزاد اسلامی رقم خواهیم زد و به مناسبت 17 شوال کلید مسابقات درون دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قائمشهر استارت خورد.

وی تصریح کرد: تمام فعالیت هایی که دانشگاه آزاد اسلامی انجام می دهد پیوست فرهنگی دارد و به این نتیجه رسیدم که باید برای فرهنگ پیوست ورزشی بنویسیم؛ چرا که ورزش ماهیتی فرهنگی دارد که باید توجه ویژه‌ای به آن کرد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امیدوارم مسابقات خوبی را با فعالیت هایی که انجام می دهیم به اهدافمان برسیم و مهم این است که دیدگاهمان در ورزش فرهنگی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، تا کنون واحدهای کردستان، مازندران، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران مرکز، تهران جنوب و همدان مسابقات را پشت سرگذاشتند.

گفتنی است، این رویداد به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای به مناسبت یادبود شهید مدافع حرم، محمد بلباسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009761

وب گردی

وب گردی