پرداخت باقی‌مانده حساب دارندگان بن‌کارت‌های استفاده‌نشده نمایشگاه کتاب از امروز

متقاضیانی که از بن کارت‌های ثبت نامی خود در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران استفاده نکرده‌اند یا بخشی از موجودی کارتشان هنوز باقی‌ مانده است، می‌توانند از امروز (10 تیرماه) قدرالسهم خود را از طریق خودپردازهای بانک شهر دریافت کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، متقاضیانی که از بن کارت‌های ثبت‌نامی خود در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران استفاده نکرده‌اند، می‌توانند از امروز (۱۰ تیرماه) قدرالسهم خود را از طریق خودپردازهای این بانک دریافت کنند.

قدرالسهم بن کارت‌های دانشجویی و دانش آموزی از طریق خودپردازهای بانک شهر و تمامی کارتخوان‌های شبکه شتاب از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه قابل استفاده است.

همچنین بن کارت‌های سازمانی اشخاص حقوقی نیز از طریق دستگاه‌های کارتخوان کتابفروشی‌ها که فهرست آنها در سایت www.ketab.ir در دسترس است، قابل استفاده خواهد بود.

افرادی که ثبت نام کرده اما بن کارت خود را دریافت نکردند نیز می‌توانند به شعب بانک شهر مراجعه و پس از دریافت بن کارت، قدر السهم خود برداشت کنند.

بر این اساس، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران، پذیرای علاقمندان کتاب و کتابخوانی بود و در این دوره بیش از ۱۳۳ هزار ثبت نام از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید برای دریافت بن‌کارت انجام شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1009794

وب گردی

وب گردی