دولت‌های مدرن به جای‌‌ پایبندی به حقوق‌بشر، به‌دنبال خرافات هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دولت‌های مدرن به جای‌‌ پایبندی به حقوق‌بشر، به‌دنبال خرافات هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ناصر ابوشریف در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، تصریح کرد: حقوق بشر یکی از اصول اساسی اعتقادی مسلمانان است. حقوق بشر از اصول قرآنی استخراج شده و بر پایه آیات قرآن، ما در فلسطین به مبارزات خود ادامه می‌دهیم و این را حق خود می‌دانیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ابراز کرد: هدف از پروژه معامله قرن فقط ضربه به فلسطین نیست بلکه علیه تمام منطقه و دنیای اسلام است.

وی ادامه داد: نخست‌وزیر وقت بریتانیا و وزیر خارجه که جزو صهیونیست-مسیحی‌هایی بود که می‌گفتند شکل‌گیری اسرائیل زمینه‌ساز آمدن حضرت مسیح است.

ابوشریف عنوان کرد: در سال ۱۹۱۷ زمانی که شهر بیت‌المقدس اشغال شد، فرمانده انگلیسی بیان کرد هم‌اکنون جنگ‌های صلیبی به پایان رسید. در حال حاضر ترامپ و اطرافیان او مسیحیان رژیم صهیونیستی هستند که معتقدند با تخریب مسجد‌الاقصی حضرت مسیح ظهور می‌کند.

این فعال سیاسی گفت: ما شاهد آن هستیم که دولت‌های مدرن پایبند به حقوق بشر نیستند و به دنبال خرافات و تضییع حقوق مردم مظلوم و دولت‌های ضعیف هستند.

وی بیان کرد: معامله قرن فقط مسئله فلسطین نیست بلکه مربوط به سراسر منطقه است. مسئله فلسطین پیچیده‌ترین مسئله دنیای اسلام است که ۱۰۰ ساله به‌عنوان مشکل منطقه تلقی می‌شود.

ابوشریف با اشاره به معامله قرن بیان کرد: معامله قرن توسط کشورهای اسرائیل، آمریکا، عربستان، امارات و بحرین پیگیری می‌شود و هدف آن دور کردن ایران، ترکیه و کشورهای حامی مقاومت از مسائل فلسطین است.
وی اضافه کرد: پیروزی نهایی متعلق به جبهه مقاومت مسلمانان است و همچون آیات قرآنی طرح‌های دشمنان علیه مسلمانان نیز به شکست می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009823

وب گردی

وب گردی