سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز منصوب شد

دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی دکتر مهدی زینالی را به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تبریز، در متن این حکم خطاب به زینالی آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تبریز» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را در جهت حفظ مصالح دانشگاه صرف نمایید.

مهدی زینالی عضو هیأت علمی گروه حسابداری و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده و اجرای 2 طرح پژوهشی و چاپ و ارائه بیش از 39 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ISI و کنفرانس های ملی و بین المللی را در کارنامه علمی خود دارد.

معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد تبریز و مدیر گروه حسابداری و اقتصاد واحد تبریز، مدیر گروه ارشد حسابداری علوم و تحقیقات اردبیل، مدیر گروه موسسه غیر انتفاعی الغدیر، مدیر عامل شرکت داده پرداز تصمیم ساز، مدیر برنامه ریزی و آموزش موسسه تلاش ارقام و مشاور بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه 1 از سوابق اجرایی زینالی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009847

وب گردی

وب گردی