آغاز به کار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا از آغاز به کار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ورامین ـ پیشوا، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا در جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی گفت: مدارس تخصصی ورزشی واحد ورامین ـ پیشوا با توجه به ظرفیت، امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی در کنار نیروی انسانی متخصص و کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف تقویت روحیه امید ونشاط آغاز به کار کرد.

وی بر لزوم پرورش همزمان جسم و روان در مدارس ورزشی تأکید کرد و افزود: پیشرفت، تعالی و ارتقاء جسم و روح به صورت همزمان مورد توجه‏ عمیق اسلام و در فرهنگ غنی ایرانی از جایگاه والایی برخوردار بوده و بر همین اساس از اولویت های اصلی مدارس تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تربیت و پرورش جسم در کنار پرورش روح و اندیشه جوانان مستعد کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک استعدادیابی و بهره مندی مناسب از ظرفیت های موجود دانشگاه را از دیگر اهداف راه اندازی مدارس ورزشی برشمرد و ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان کلاس های آموزشی در رشته های ورزشی شامل فوتسال، تکواندو، والیبال، کوهنوردی، تنیس روی میز، هندبال، ژیمناستیک، کشتی، بدمینتون، کاراته، دفاع شخصی، شنا، بسکتبال، بدنسازی و سوارکاری در دو بخش خواهران و برادران با مجهزترین امکانات و تجهیزات ورزشی تحت نظر مربیان مجرب و استادان برگزار و گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا می شود.

زارعی افزود: علاقه مندان به فعالیت در مدارس تخصصی ورزشی می توانند به سایت دانشگاه به آدرس http://iauvaramin.ac.ir/fa و یا به صورت حضوری به مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009851

وب گردی

وب گردی