تله تئاتر احیا می شود/ ساخت آثار برتر ایرانی

مدیر شبکه چهار سیما از احیای تله تئاترها در این شبکه تلویزیونی خبر داد و گفت: در تلاشیم بتوانیم با استفاده از متن های خوب و قوی ساخت تله تئاترها را از سر بگیریم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مسعود معینی پور گفت: یکی از مزیت های شبکه چهار سیما همواره پخش تله تئاترهای ماندگار و قوی بوده است که متاسفانه چند سالی است به دست فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم بتوانیم با تامین منابع مالی تولید تله تئاترها را در شبکه چهار سیما از سر بگیریم و بتوانیم چندین اثر درخور و شایسته در این زمینه تولید کنیم.

مدیر شبکه چهار سیما در پاسخ به این سوال که منابع ساخت این آثار ایرانی خواهند بود یا خارجی؟گفت: قطعا آثار برجسته ایرانی در اولویت ساخت قرار دارند.

گفتنی است؛ تله‌تئاتر در تلویزیون سابقه طولانی دارد و دورانی طلایی را پشت سر گذاشته است. هنوز هم علاقه‌مندان این هنر نمایشی، خاطرات خوش تله‌تئاترهای ماندگاری مانند بازپرس وارد می‌شود، سوزنبانان، باجناق‌ها، بازرس و... را همراه خود دارند. با این حال، تلویزیون در چند سال گذشته دچار یک افت و سکته در تولید و پخش تله‌تئاتر شد که بخش عمده این کم‌کاری به مشکلات مالی و کمبود بودجه بازمی‌گشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1009852

وب گردی

وب گردی