دو هزار عضو جدید به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی اضافه شد

با اضافه شدن 2 هزار عضو جدید به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، اعضای آن به 16 هزار و 500 نفر رسید و آنان هم می‌توانند از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره عضوگیری شبکه آزمایشگاهی، بیان کرد: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی بیش از 16 هزار و 500 عضو حقیقی و حقوقی دارد که از ابتدای سال 98 تاکنون، حدود 2 هزار عضو جدید به تعداد اعضای باشگاه اضافه شده است.

وی افزود: دانشجویان، اعضای هیات علمی، پژوهشگران مراکز علمی و تحقیقاتی، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان برای دریافت خدمات و حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و بهره‌مندی از طرح‌های تخفیف، می‌توانند در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی عضو شوند.

به گفته اسدی‌فرد، اعضای باشگاه برای مدیریت اعتبارات خود، مشاهده فهرست خدمات آزمایشگاهی دریافت شده از آزمایشگاه‌ها، انتقال اعتبار خود به شخص دیگر و ثبت درخواست انجام آزمون توسط آزمایشگاه‌ها، می‌توانند از امکاناتی که در باشگاه مشتریان وجود دارد استفاده کنند.

وی همچنین تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور تسهیل دسترسی پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشجویان، اعضای بنیاد ملی نخبگان و سایر محققان و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز، سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی را ایجاد کرده است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: در این سامانه حمایت ویژه ای برای اعضای باشگاه مشتریان در قالب تخصیص اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی با تخفیف های 20 تا 90 درصدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009858

وب گردی

وب گردی