فرصت‌های مطالعاتی به دانشجویان در حوزه‌های علوم شناختی اعطا می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی هشتمین فراخوان اعطای فرصت‌های مطالعاتی درحوزه‌های علوم شناختی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی را منتشر می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد به دانشجویانی تعلق می گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه ‌های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری های شناختی باشد. حمایت مالی ستاد تنها بخشی از هزینه ‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن تأمین می کند و دانشجویان پس از گذراندن دوره فرصت مطالعاتی ملزم به بازگشت به کشور و انجام تعهدات مربوطه هستند.

علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آیین نامه فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا پانزدهم مرداد ماه امسال در کارتابل شخصی خود به همراه سایر مدارک بارگذاری کنند. زمان ثبت نام در فراخوان تمدید نمی شود.

دانشجویان علاقه مند به استفاده از این فرصت مطالعاتی می بایست در فرم مربوط ، برنامه کاری(گانت چارت) دانشجو در دانشگاه مقصد به مدت 6 ماه ارائه داده و لزوم حضور در کشور مقصد (دانشگاه خارجی) بیان شود و حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد.

در این فراخوان در صورت تایید طرح مقدماتی، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار می گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت ستاد و مطالعه آیین نامه اعطای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی، اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009877

وب گردی

وب گردی