دوره تخصصی توانمندسازی دبیران اعتلای سراسر کشور برگزار می‌شود

دوره تخصصی فرآیند تشکیل و حرفه‌ای‌سازی هسته‌های خودجوش دانشجویی حل مسائل کشور 12 و 13 تیر ماه در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

به گزاش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور، دوره تخصصی توانمندسازی دبیران اعتلا سراسر کشور با محوریت موضوع تشکیل و حرفه‌ای سازی هسته‌های خودجوش دانشجویی حل مسائل کشور به مدت دو روز در سازمان بسیج دانشجویی کشور واقع در خیابان طالقانی برگزار خواهد شد.

این دوره که با توجه به رویکرد عملیاتی خود از قالب کارگاه و سنجش تجربیات موفق بهره برده، به طور خاص دبیر اعتلا هر استان را مخاطب خود قرار داده است.

شرکتکنندگان در این دوره با نحوه تشکیل و فرآیند حرفهای سازی هسته ها و گروه های مسأله محور آشنا شده و با نقد و بررسی تجربیات موجود در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره به تدوین برنامه بومی استان خود می‌پردازند.

از جمله استادانی که در این دوره سخنرانی خواهند کرد می‌توان به نیک روش، سردار فرهادی، ایرانمنش، اصغری، نیک منش، لطفی و سلمانی کرد. این استادان به مباحثی مانند اداره کارگاه، اشتراک گذاری تجربیات و بحث و بررسی پیرامون مسائل مرتبط خواهند پرداخت.

گفتنی است، این دوره با حضور دبیران اعتلا سراسر کشور، 12 و 13 تیر ماه 98 در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009883

وب گردی

وب گردی