شماره 155 نشریه فتح؛ آفت بوروکراسی

«آفت بوروکراسی، جام شیرین اقتصاد، مرگ تدریجی یک نهضت، پایانی بر یک پندار رایج و غیره » از عناوین مهم نشریه شماره 155 فتح است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شماره 155 نشریه دانشجویی «فتح» متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.

آفت بوروکراسی!

علی دلگرم از پیشکسوتان جهاد سازندگی در گفت‌و‌گو با این نشریه دانشجویی کارهای جهادی دانشجویان را آفت بروکراسی اداری در کشور دانسته و حضور جوانان و دانشگاهیان را عامل حفظ و توسعه سازندگی در کشور بیان کرد.

در بخشی از این مصاحبه آمده‌است: آنچه الان آفت کارها است، ساختار بوروکراسی است. بوروکراسی الان با زمان اول انقلاب فرقی نکرده است.

جام شیرین اقتصاد

نشریه دانشجویی فتح در گزارشی با محوریت اقتصاد مقاومتی آورده است: چند سالی است که امام امت، برای تن بیمار اقتصاد زهرخوردە کشورمان، جام شیرین احیا جهاد را معرفی کرده‌؛ دارویی که پاشنه آشیل جنگ اقتصادی است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده‌است: با تصویب لایحه وزرات‌خانه شدن جهاد سازندگی، این نهاد دیگر جلوه مردمی خودش را از دست داد. مردم هم به چشم یک سازمان دولتی به جهاد نگاه می کردند و به مرور یخ روحیه جهاد و سازندگی و خدمت‌رسانی آب شد؛ با ادغام جهاد سازندگی با وزرات کشاورزی هم، تیر خلاصی بر پیکر جهاد شلیک شد.

برای دریافت فایل کامل نشریه اینجا کلیلک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009888

وب گردی

وب گردی