کمک ۸ میلیارد ریالی کارکنان پزشکی قانونی به سیل زدگان

با وقوع سیل در برخی استان های کشور و نیاز هموطنان عزیزمان به کمک های امدادی و نیز لزوم بازسازی مناطق سیل زده، کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور در اقدامی جمعی کمک های خود را به صورت متمرکز جهت اختصاص به امر بازسازی مناطق سیل زده استان های لرستان، خوزستان و فارس اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در این خصوص گفت: کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به هموطنان عزیزمان در استان های خوزستان، لرستان و فارس اهدا کردند که این مبلغ در قالب تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی جهت نوسازی و بازسازی منازل تخریب شده در این مناطق اختصاص یافت.

دکتر عباس مسجدی با بیان این مطلب افزود: بر اساس این تفاهم نامه، کمیته امداد کمک های اهدایی سازمان را برای احداث 67 واحد مسکونی در دو استان سیل زده لرستان و خوزستان هزینه می کند.


مسجدی ادامه داد: کمیته امداد ما به التفاوت مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی را متقبل شده است.
به گفته رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در استان فارس نیز مبالغ اهدایی همراه با کمک های کمیته امداد صرف بازسازی منازل و یا بهبود وضعیت معیشت سیل زدگان می شود.

گفتنی است؛ سازمان پزشکی قانونی کشور علاوه بر کمک های فوق، نسبت به اعزام یک اکیپ درمانی به استان های لرستان و خوزستان و ارسال دو مرحله کمک های غیرنقدی کارکنان این سازمان به مناطق سیل زده خوزستان اقدام کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009892

وب گردی

وب گردی