برگزاری همایش با پایانی متفاوت؛ توسعه محصول یا راه‌اندازی کسب‌وکار

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) همایش با پایانی متفاوت؛ توسعه محصول یا راه‌اندازی کسب‌وکار را در راستای معرفی مدرسه توسعه‌دهنده و نیز ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک در حوزه نانو را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت در دوره‌های آموزشی معمولا به دریافت گواهی‌نامه منتهی می‌شود. مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) درصدد برگزاری دوره‌ آموزشی‌ست که پایان آن شروع کسب‌وکاری جدید یا خلق محصول نانویی است. همایش «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک!» با هدف معرفی برنامه «مدرسه توسعه‌دهنده» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با ICAN و مدل‌های همکاری آن می‌توانند در این همایش ثبت‌نام و شرکت نمایند.

محمدجواد خلج، مدیر مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی درباره همایش می‌گوید: «قصه توسعه فناوری‌نانو این بار کاملا متفاوت و با پایانی جذاب نوشته شده است. ICAN به دنبال جذب پژوهشگران و محققان حوزه فناوری‌نانو است، کسانی که به دنبال خلق ثروت از رشته تحصیلی و تخصص خود در حوزه فناوری‌نانو هستند. از این رو آیکن قصد دارد برنامه مدرسه توسعه‌دهنده را در شش حوزه تخصصی ICAN یعنی نانوالیاف، نانوکویتاسیون، پلاسمای سرد، نانوکامپوزیت‌های پلیمری، سنتز نانومواد و نانوپوشش‌ها پیاده‌سازی کند.»

مهندس خلج درباره مدرسه توسعه‌دهنده می‌گوید: «شاید واژه مدرسه برای کسانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدن، کمی شُبه ایجاد کند که چرا یک فناور یا محقق باید وارد مدرسه توسعه‌دهنده شود. در واقع مدرسه توسعه‌دهنده یک باشگاه مهارت‌افزایی است که به ارتقاء مهارت‌های فنی، اقتصادی، صنعتی و حتی نگرش‌های فردی و شخصی شرکت‌کننده کمک می‌کند و به ایجاد قابلیت‌های تازه‌ای در او برای توسعه یک محصول یا راه‌اندازی کسب‌وکاری جدیدکمک شایانی می‌کند.»

مدیر ICAN درباره یکی از مزیت‌های این دوره می‌گوید: «یکی از تفاوت‌های شاخص این دوره با دوره‌های آموزشی رایج این است که ICAN برای کسانی که دوره را به پایان برسانند، موضوعات برای توسعه محصول دارد. این موضوعات برای شرکت‌کنندگان ارائه شده و آن‌ها پروپوزالی برای این موضوعات نوشته و در نهایت بعد از ارزیابی و تایید ICAN، همکاری میان ICAN و شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود. تجهیزات و زیرساخت‌های آیکن در اختیار شرکت‌کنندگان قرارداده می‌شود تا بتوانند از امکانات این مجموعه برای راه‌اندازی کسب‌وکاری جدید استفاده کنند.»

علاقه‌مندان به شرکت در همایش «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک!» در صورت ثبت‌نام تا ۱۲ تیرماه می‌توانند از تخفیف ۷۰ درصدی حضور در همایش استفاده نمایند. به کسانی که در بازه زمانی۱۲ تا ۱۷ تیرماه ثبت‌نام نمایند نیز تخفیف ۵۰ درصدی ثبت‌نام در همایش تعلق خواهد گرفت. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف ثبت‌نام در همایش می‌توانید از طریق یکی از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است این همایش در تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ در محل کانون انصار واقع در خیابان طالقانی، تقاطع خیابان شریعتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009979

وب گردی

وب گردی