درخواست دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت، از رئیس دستگاه قضا

جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت، در اعتراض به کارشکنی‌های وزارت نفت در روند استخدام این فارغ التحصیلان، به صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضاییه مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر ورود قوه قضاییه و برخورد با تخلفات صورت گرفته از جانب وزارت نفت، مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شب گذشته جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت، در اعتراض به کارشکنی های وزارت نفت در روند استخدام این فارغ التحصیلان، به صورت هماهنگ به صفحه اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر ورود قوه قضاییه و برخورد با تخلفات صورت گرفته از جانب وزارت نفت، مطرح کردند.

این دانش آموختگان درخواست کردند که تعدادی از آنان به نمایندگی از جمع معترضان، یک دیدار حضوری با رئیس قوه قضاییه داشته باشند تا مشکلات خود را به صورت مستقیم با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در میان بگذارند.

همچنین بیانیه مشترکی از جانب تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت تنظیم شد که در صفحات اینستاگرام این دانش آموختگان با هشتگ های مشترک «درخواست ملاقات نماینده دانشجویان»، «وزارت نفت» و «دیوان عدالت اداری» به اشتراک گذاشته شد.

این دانش آموختگان در بیانیه خود، خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشتند: پیرو فرمایش جنابعالی مبنی بر مشارکت حداکثری نخبگان کشوری و مردم، با قوه قضاییه، در جهت شناخت و حل مفاسد و پیگیری حقوق مردم، به عنوان آخرین قدم برای احقاق عدالت دست به دامن شما شده‌ایم.

آن‌ها در ادامه تصریح کردند: ما دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت، از بی‌عدالتی آشکار و واضح وزارت نفت و شخص وزیر نفت در حق دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت و عمل نکردن به قانون توسط وزارت مدعی و لابی‌گر نفت، گلایه‌مندیم.

آن‌ها به درخواست ملاقات خود با رئیس قوه قضاییه اشاره داشتند و نوشتند: از شما سید بزرگوار، که همواره فردی دلسوز و حامی محرومان و مظلومان بوده اید، به عنوان رییس قوه قضاییه، درخواست ملاقات حضوری نماینده دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را داریم.

در ادامه این بیانیه تأکید شد: ما پس از شکایت به دیوان عدالت اداری، رأی بدوی به نفع دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت دریافت کردیم، اما قدرت لابی وزارت نفت آنقدر زیاد بود که مجال اجرای عدالت را نداد.

جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت در پایان خاطرنشان کردند: به عنوان تنها دستاویز باقی مانده و پیرو صحبت جنابعالی مبنی بر عزم محکم برای مبارزه با فساد و احیای عدالت، درخواست ملاقات حضوری نماینده‌مان با شما را خواهانیم. تمام مدارک که گواه ۱۰۰ درصد به حق بودن ما بوده، موجود است و انشاالله به صورت حضوری از طرف نماینده این مجموعه تقدیم شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش‌تر، دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت، در پی لغو تعهد استخدامی خود به دیوان عدالت اداری شکایت کرده بودند و این دیوان حکم اولیه را به نفع دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت و الزام وزارت نفت به استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف این دانشگاه، صادر کرده بود؛ اما باز هم با کارشکنی‌های وزارت نفت مواجه شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009985

وب گردی

وب گردی