سربازی فرصتی برای خودسازی و خدمت به مردم است

فرمانده ناجا گفت:خدمت مقدس سربازی ، فرصتی مغتنم و با ارزش برای خودسازی و خدمت مستمر به آحاد مردم است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید باهنر کرمان گفت: در مجموعه ناجا به مراکز آموزشی به سبب اهمیت مقوله آموزش، توجه خاصی داریم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان وظیفه ، عزت و سرمایه های نظام هستند افزود: در واقع سربازی فرصتی مغتنم برای خودسازی، کسب مهارت های زندگی و آمادگی برای رویارویی با ناملایمات زندگی است.

سردار اشتری با یادآوری زمان جنگ و جبهه گفت: در آن زمان برای فراگیری برخی مهارت های جنگی اعزام شدیم که در ابتدا بسیار سخت بود اما تقدس خدمت به مردم در عرصه دفاع از میهن عزیزمان این سختی ها را به آسانی و خاطرات شیرین کنونی تبدیل کرد.

وی گفت: این برهه مهم ، فرصتی است که هیچ گاه نباید آن را اتلاف وقت و عمر بدانیم بلکه آن را فرصتی برای خدمت مستمر به مردم در طول عمر خود قلمداد کنیم به طوری که هرگاه با مردم مواجه می شویم مهارت و آموزه ای برای کمک به آنان داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پذیرش فراگیر از ۲۱ استان کشور در این مرکز آموزشی گفت: محیط های سربازی مکان هایی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم متنوع میهن عزیزمان نیز هستند که در کنار این آشنایی می توانیم زمینه های افزایش همبستگی و اتحاد ملی را نیز بهتر بشناسیم و آن را تقویت کنیم.

وی گفت: فراموش نکنیم ما در مجموعه انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم داریم و همواره باید در برخورد با آنها همچون فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عزت و احترام و در مواجه با هنجارشکنان با اقتدار برخورد کنیم.

فرمانده ناجا گفت: از زمان انقلاب حدود 50 هزار سرباز شهید تقدیم این ملت و انقلاب شده که اکثر آنان خدمات بزرگی به ملت و میهن داشته اند و ما نیز باید رهرو واقعی آن عزیزان باشیم.

سردار اشتری ضمن قدردانی از سعی و اهتمام کارکنان و مسئولان کادر آموزشی شهید باهنر گفت: در سایه شهامت و شهادت ها امروز یک امنیت مثال زدنی به رغم اوضاع و احوال خاص پیرامونی بر کشور ما حاکم است.

فرمانده ناجا در پایان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: ان شاء الله همانطور که امروز شما را در لباس مقدس سربازی ملاقات کردم روزگاری هم شما را در لباس مسئولان این مملکت ببینم که خدمت به مردم و میهن را استمرار بخشیده اید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010031

وب گردی

وب گردی