شب امتحانی درس نمی خواندم/ مدیران دانشگاه آزاد امکانات آزمایشگاهی دروس عملی را افزایش دهند

رتبه شانزدم آزمون جامع علوم پایه و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کلاس های پاتالوژی با کمبود میکروسکوپ مواجه هستیم که از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی درخواست داریم به این موضوع رسیدگی داشته باشند و امکانات لازم را برای دروس عملی فراهم کنند.

ملینا قانعیان رتبه شانزدم آزمون جامع علوم پایه و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره سطح این آزمون اظهار کرد: هدف این آزمون سنجیدن مطالب پایه ای است که در طول 2 سال و نیم توسط دانشجویان خوانده شده است.

وی افزود: سوالات این آزمون در سه سطح آسان، متوسط و سخت را تقسیم بندی شده بود که با توجه به مباحث درسی که دانشجویان در طول دوران تحصیل خوانده بودند، می توانستند به راحتی سوالات را پاسخ دهند.

قانعیان با بیان این که از ترم یک تمام مطالب درسی را با علاقه خوانده است ادامه داد: مطالعه من به شب امتحان خلاصه نمی شد و در طول ترم درس ها را دوره می کردم؛ در واقع به شکلی مطالعه می کردم که در هر درس، حرفی برای گفتن داشته باشم.

این دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره سطح تدریس استادان در دانشگاه آزاد تصریح کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی و سطح تدریس آن ها در طول این 2 سال و نیم، بسیار خوب بوده است.

وی درباره خواسته ها و دغدغه های اصلی دانشجویان رشته علوم پزشکی گفت: امروز دغدغه اصلی دانشجویان، موضوعات امکانات آموزشی است؛ به عنوان مثال امکانات سالن تشریح چندان مناسب نیست و دانشجویان نمی توانند به خوبی فعالیت داشته باشند. همچنین امتحانات و امکانات کلاس های عملی در سطح مناسبی قرار ندارد.

قانعیان در پایان خاطر نشان کرد: در کلاس های پاتالوژی با کمبود میکروسکوپ مواجه هستیم که از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی درخواست داریم به این موضوع رسیدگی داشته باشند و امکانات لازم را برای دروس عملی فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010083

وب گردی

وب گردی