بازار ماهی فروشان جاسک بازگشایی شد

 رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: با ورود به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و به منظور رفاه حال شهروندان، بازار ماهی فروشان جاسک بازگشایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی مدرس رئیس دادگستری جاسک با اشاره به بازگشایی بازار ماهی فروشان جاسک گفت: پیرو گلایه‌های برخی از شهروندان شهر ساحلی جاسک در شرق استان هرمزگان در رابطه با تعطیلی تنها بازار فروش ماهی، دستگاه قضایی به منظور رفاه حال شهروندان، به موضوع ورود کرد و این بازار پس از رفع سریع موانع و مشکلات بازگشایی شد.

وی گفت: پس از انتشار گزارش تعطیلی بازار ماهی فروشان جاسک که با واکنش‌های مختلفی از سوی شیلات، دستگاه‌های متولی و عموم مردم همراه بود، نشست فوق العاده‌ای به ریاست رئیس دادگستری جاسک و با حضور شهردار و رؤسای ادارات شیلات، صنعت، معدن و تجارت، نماینده‌هایی از شبکه بهداشت و درمان و جامعه صیادان و لنج داران در دادگستری این شهرستان برگزار گردید که در نهایت منجر به بازگشایی بازار ماهی این شهر شد.

مدرس یادآور شد: صدور مجوز برگزاری مزایده مرمت و بازسازی بازار ماهی، رعایت مسائل بهداشتی در بازار ماهی فروشان، تأمین ماهی مورد نیاز شهروندان و عرضه آن به قیمت مناسب توسط شیلات از دیگر مصوبات این نشست بود.

گفتنی است، نایب رئیس شورای شهر جاسک پیشتر گفته بود که فرسوده بودن بازار، پرداخت نکردن اجاره بها از سوی غرفه داران و رعایت نکردن بهداشت، علت تعطیلی بازار ماهی فروشان جاسک است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1010100

وب گردی

وب گردی