آمریکایی ها به تلویزیون 65 اینچی علاقه دارند

تحقیقات نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به تلویزیون های 65 اینچ علاقه بیشتری دارند، درحالی که تلویزیون های 55 اینچی با همان قیمت قبل به فروش می رسند نوع 65 اینچ ارزانتر می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بیشتر آمریکایی ها تلویزیون های 65 اینچ خریداری می کنند، به طوری که ظاهرا اکنون محبوب ترین صفحه نمایش در این کشور است.

«TrendForce» که یک شرکت تحقیقاتی بازار است، اعلام کرد که صفحه نمایش‌های 65 اینچی در هفته های اخیر ارزان تر شده اند، در حالی که قیمت های صفحه نمایش 55 اینچی ثابت باقی مانده است.

یکی از دلایل عمده چنین گرایش عجیب و غریب این است که کارخانه ها به دلیل طرح تعرفه 25 رصدی روی محصولات چینی تعداد زیادی از تلویزیون ها را در انبارها ذخیره کردند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بعد از دیدار با «شی جین پینگ» همتای چینی خود اعلام کرد که درحال حاضر تعرفه ها را اعمال نخواهد کرد و همین دلیلی شد برای کارخانه هایی که این تلویزیون ها را انبار کرده بودند تا قیمت های خود را پایین آورند.

این گزارش نشان می دهد که برخی از تولیدکنندگان هر سال تولید نمایشگرهای 55 اینچ را تا 4 درصد افزایش خواهند داد که می تواند به کاهش قیمت این صفحه نمایش ها نیز منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010174

وب گردی

وب گردی