استارت‌آپ‌های ورزشی در نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس 2019 شتاب می‌گیرند

اولین دوره از نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس امسال در کنار نمایشگاه اسپورتکس 2019 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

یعقوب سالکی‌نیا دبیر نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس 2019 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز در مورد نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت:نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس مجموعه رویدادهایی است که از سه شنبه 18 تیر 98 تا جمعه 21 تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌‌ها در حوزه ‏فناوری‌های ورزش و سلامت برگزار می‌شود.

وی گفت: حدود 150 استارت‌آپ و شرکت نوپا برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند که با داوری فدراسیون ورزش های همگانی و فن‌بازار ملی ایران حدود 50 استارت آپ برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.
سالکی‌نیا تصریح کرد: اجتماع فعالان اکوسیستم استارت‌آپ در حوزه ورزش و سلامت، با هدف هم‌افزایی، شبکه سازی، کمک به حل مسائل و چالش ها، حمایت از ایده ها و تشویق جوانان مستعد جهت ورود و توسعه فناوری و نوآوری می باشد. در این نمایشگاه موضوعات گردشگری ورزشی، اینترنت اشیا در ورزش، خدمات ورزشی از راه دور، باشگاه های مکانیزه، مربی مجازی همراه، نانو‌فناوری در ورزش، گجت‌های هوشمند، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، روباتیک و ماشین‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دبیر نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس 2019 گفت: در طول برگزاری نمایشگاه پنلی پیش‌بینی شده است که استارت‌آپ‌ها می توانند به معرفی توانمندی های خودشان در حضور سرمایه گذاران بپردازند و در صورت تمایل طی جلساتی که فن بازار ملی ایران برگزار خواهد کرد این استارت آپ‌ها طرح های خود را به سرمایه گذاران در قالب جلسات B2B ارائه می کنند.

سالکی‌نیا از برگزاری همزمان این نمایشگاه با نمایشگاه اسپورتکس2019 خبر داد و گفت: همزمانی این دو نمایشگاه کمک خواهد کرد ارتباط مستقیم‌تری بین فعالان استارت‌آپ‌ها و فعالان صنعت ورزش برقرار شود.

وی افزود: در این نمایشگاه از اولین شتاب دهنده حوزه ورزش توسط فدارسیون ورزش های همگانی رونمایی خواهد شد.

در پایان دبیر نمایشگاه استارت‌آپ اسپورتکس 2019 از صاحبان صنایع و مردم برای حضور در نمایشگاه دعوت کرد و گفت: جوانانی که در حوزه استارت‌آپ های ورزشی کار می کنند دو عمل را با یکدیگر انجام می دهند. هم در حوزه اشتغال‌زایی فعالیت می کنند و هم در حوزه سلامت جامعه کار می کنند که حمایت از این جوانان هرچند به عنوان بازدید کننده می تواند قوت قلبی برای این جوانان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010183

وب گردی

وب گردی