اخذ مجوز رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش معماری سازمانی در واحد نجف آباد

معاون توسعه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، ‌دانشکده کامپیوتر و مرکز تحقیقات مه داده، این واحد را منشا تحول بنیادین در معماری سازمانی کشور دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، هادی فرقانی معاون توسعه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دیدیم فراتر از انتظارمان بود. واحد نجف آباد می تواند با ظرفیت های پژوهشی و شاخصه های توسعه یافتگی که دارد بسیاری از مسائل و مشکلات کشور را بر طرف کند.

فرقانی، سازمان فناوری اطلاعات را متولی توسعه دولت الکترونیک در کشور دانست و تاکید کرد: یکی از رویکرد های توسعه دولت الکترونیک، استفاده از معماری سازمانی و فناوری اطلاعات است که با راه اندازی آزمایشگاه های معماری سازمانی در هر استان به فرهنگ سازی و توسعه این موضوع می پردازد.

وی افزود: واحد نجف آباد با دارا بودن تنها آزمایشگاه معماری سازمانی در بین تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در کنار هفت دانشگاه دولتی در استان های مختلف، می تواند در راستانی پشتیبانی و توسعه دولت الکترونیک، معماری سازمانی کشور را متحول کند.

فرقانی با بیان لزوم توجه بیشتر دانشگاه ها به آزمایشگاه معماری سازمانی، خاطر نشان کرد:‌ دانشگاه های کشور باید به آزمایشگاه های معماری سازمانی توجه بیشتری داشته باشند چرا که در آینده ای بسیار نزدیک بیشتر نهاد ها و سازمان های کشور نیازمند این هستند که معماری سازمانی خود را متناسب با خدماتی که ارائه می دهند اصلاح کنند.

واحد نجف آباد با اخذ مجوز رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش معماری سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد، می تواند از مهر ماه امسال در این رشته پذیرش دانشجو داشته باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010184

وب گردی

وب گردی