قبولی ۳۶ دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن در آزمون دستیاری پزشکی + اسامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت: ۳۶ نفر از دانش‌آموختگان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی در آزمون دستیاری(تخصصی) رشته پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پذیرفته شدند.

حسینعلی مشایخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در تنکابن درباره پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در آزمون دستیاری(تخصصی) رشته پزشکی سال ۹۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تعداد ۳۶ نفر از دانش‌آموختگان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در این آزمون پذیرفته شدند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با سابقه ۳۳ ساله و فارغ‌التحصیلی بیش از هزار و ۳۰۰ پزشک عمومی، خدمات ارزشمندی به کشور و منطقه ارائه کرده و با توجه به ظرفیت‌های متعدد دانشگاه در زمینه اعضای هیئت علمی، امکانات و فضای آموزشی، یکی از موفق‌ترین واحدهای دانشگاهی در استان مازندران و شمال کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن درباره اهداف دوره دستیاری گفت: دوره دستیاری رشته‌های تخصصی بالینی یکی از مقاطع تحصیلات عالی دانشگاهی است و هدف از دوره دستیاری، تربیت پزشک متخصص و متعهد در رشته‌های مورد نیاز کشور برای کسب مهارت‌های نظری و عملی، آموزش پزشکی، تعمیم و گسترش بهداشت در جامعه، امور درمانی و انجام فعالیت‌های پژوهشی در راستای پیشبرد دانش پزشکی است.

کد خبر: 1010195

وب گردی

وب گردی