کسب مقام نخست آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی واحد رشت

آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ارزیابی سالانه شبکه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به کسب مقام نخست شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد رشت، آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ارزیابی سالانه شبکه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به کسب مقام نخست و در بین مراکز مختلف علمی و تحقیقاتی موفق به اخذ رتبه 34 کشوری شد.

دکتر سیدمظفر میربرگ کار دبیر کمیته ساها دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاون پژوهش و فناوری واحد رشت گفت: باتوجه به ارزیابی انجام شده توسط حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عملکرد سال 1397 در بین 290 مجموعه آزمایشگاهی از آزمایشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت های خصوصی آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست رتبه اول بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه 34 کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در این رتبه بندی آزمایشگاه واحد رشت توانست امتیاز 95/31 درصد را در مشتری مداری و 112/8 را در بخش خدمات و 141/76 را در فعالیت شبکه ای کسب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010224

وب گردی

وب گردی