نقاط ضعف تیم ملی در بازی با فرانسه شناسایی شد/ بازیکنان مطرح دانشگاهی  به تیم ملی دانشجویان دعوت شدند

سرمربی تیم والیبال دانشجویان گفت: از بازیکنان مطرح دانشگاهی در ترکیب تیم استفاده کردیم و آنها را به تیم دعوت کردیم که چند تن از بازیکنان عضو تیم های ملی نوجوانان و جوانان در دوره گذشته بودند. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم.

علی پورعروجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره شکست ملی پوشان در نخستین بازی این تیم مقابل فرانسه گفت: بازی بسیار سنگینی با فرانسه داشتیم و این تیم با قدرت زیادی در مسابقات حاضر شد. در این دیدار با توجه به امتیازی که در ست اول و دوم دادیم شرایط برای ملی پوشان سخت شد؛ اما رفته رفته بازیکنان در جو مسابقه قرارگرفتند و کار را به ست پنجم کشاندیم. شماره 9 تیم فرانسه در جریان بازی در ست آخر عملکرد بسیار خوبی داشت و در این دیدار امتیازات حساسی برای تیمش کسب کرد.

وی افزود: یکی از نقاط ضعفمان در بازی اول توپ‌گیری و دریافت در سرویس بود و فرانسوی‌ها به خوبی از این فرصت استفاده کردند و با استفاده از سرویس های پرقدرت نتیجه را به سود خود تمام کردند. باید مقابل لهستان و برزیل نقطه ضعفمان را پوشش دهیم تا مجدد امتیاز از دست ندهیم.

پورعروجی ادامه داد: قرار بود در ایتالیا با حریفان بازی دوستانه برگزار کنیم؛ ولی به خاطر شرایط و امکاناتی که وجود داشت موفق به برگزاری بازی دوستانه نشدیم و بازیکنان نتوانستند خودشان را در شرایط جوی قرار دهند. امید است تا در بازی فردا با لهستان امتیاز لازم را به‌دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان اظهار کرد: والیبال یک رشته ورزشی دانشگاهی است و تیم های قدرتمندی در یونیورسیاد شرکت کردند، البته والیبال ایران در سطح بالای والیبال دنیا می درخشد.

وی تصریح کرد: از بازیکنان مطرح دانشگاهی در ترکیب تیم استفاده کردیم و آنها را به تیم دعوت کردیم و حتی چند تن از بازیکنان عضو تیم های ملی نوجوانان و جوانان در دوره گذشته بودند. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم.

پورعروجی خاطرنشان کرد: حضور تیم ایران در مسابقات والیبال در سطح جهانی اتفاق خوبی است و امیدوارم در ادامه با کسب نتایج قابل قبول با دست پر به ایران بازگردیم و از عنوان قهرمانی که در دوره گذشته به دست آوردیم دفاع کنیم. البته کار آسانی درپیش نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010236

وب گردی

وب گردی