بررسی و ارتقای علوم انسانی و هنر، اولویت مدیریت جدید دانشگاه آزاد است

علم خودشناسی که جزء علوم انسانی است می تواند اثر خوبی روی فرد داشته باشد چرا که تا فردی به خودشناسی نرسد نمی تواند در تمام جوانب سربلند باشد .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در جلسه توجیهی ارزیابی توانمندی اساتید علوم انسانی و هنر که صبح امروز در واحد اهواز برگزار شد، گفت: مطابق تاکید حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحول در محتوای علوم انسانی، در مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل یک معاونت به طور جدی، تحول در علوم انسانی در اولویت برنامه های این دانشگاه قرار گرفته است.

حجت الاسلام براتی افزود: در این رویکرد ترفیع علوم انسانی و هنر، تغییر محتوا و ارتقاء اساتید از مهمترین اولویت هاست که سرفصل های درسی در جهت ارزشهای اسلامی تنظیم می شوند.

وی با بیان اینکه حوزه علوم انسانی از مهمترین علوم است و هیچ علمی بر علمی دیگر ارجحیت ندارد گفت: علم خودشناسی که جزء علوم انسانی است می تواند اثر خوبی روی فرد داشته باشد چرا که تا فردی به خودشناسی نرسد نمی تواند در تمام جوانب سربلند باشد.

در این جلسه که با حضور مسئولان کارگزینی هیات علمی و فناوری و اطلاعات واحدهای استان خوزستان و معاونین آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز استان برگزار شد، بخشنامه های ابلاغی جهت انجام و تکمیل فرم های مربوطه توضیح داده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1010297

وب گردی

وب گردی