خبر حضور بازرس استانی هیات امنای دانشگاه آزاد در باند جعل مدرک کذب است/پرونده جعل مدارک شامل دانشگاه‌های دولتی هم بود

روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای خبر وجود ردپای بازرس استانی هیات امنای این دانشگاه در باند جعل مدرک را تکذیب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روابط‌ عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده در خبرگزاری دانشجو پیرامون وجود ردپای بازرس استانی هیات امنای دانشگاه آزاد در باند جعل مدرک را تکذیب کرد.

پیرو درج یک خبر کذب در خبرگزاری دانشجو با شناسه خبری ۷۷۵۷۱۱ مورخ ۱۵ تیر ۱۳۹۸ با ادعای واهی وجود ردپای بازرس استانی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که نسبت به انتشار دهندگان این خبر کذب از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری و اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده است: لازم به ذکر است؛ بازرس استانی نقش کلیدی در کشف پرونده جعل مدارک دانشگاهی در همکاری با مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی داشته و مستندات بیانگر آن است که اولین گزارشات توسط نامبرده مطرح و انعکاس داده شده است.
در بخش دیگری از اطلاعیه ذکر شده است: پرونده جعل مدارک دانشگاهی صرفا مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نبوده و این باند جاعل اقدام به جعل مدارک دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و غیرانتفاعی و حتی مدارک غیر دانشگاهی نیز می‌نمودند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: هدف انتشار دهندگان این دست اخبار کذب توقف فعالیت‌های روشنگرانه و ضد فساد هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است اما قطعا هیات امنا و دفاتر مسئول زیرمجموعه در صیانت از ساحت علم، دانشگاه و اتقان مدارک دانشگاهی مانند گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و چنین اقداماتی، خللی در عزم دفتر بازرسی ویژه هیات امنا برای مبارزه با فساد ایجاد نخواهد نمود.
در پایان آمده است: روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اینکه این خبر را قویا تکذیب می‌کند این اطمینان را می‌دهد نسبت به آمران و عاملان انتشار این دست اخبار کذب از طریق مراجع ذی صلاح قضایی و انتظامی اقدام خواهد نمود و نتیجه اقدامات خود را به افکار عمومی گزارش می‌نماید.
انتهای پیام/
کد خبر: 1010338

وب گردی

وب گردی