ارزش های انقلابی را در تولید محتوا و انتشار اخبار حاکم کردیم

مدیرعامل سابق خبرگزاری آنا گفت: من در این مدت آنچه در توان داشتم در حوزه کارحرفه ای درخبرگزاری انجام دادم و خدا را شکر می کنم که ادامه کار را تحویل برادرذجوان، انقلابی، پرنشاط و مهمتر از آن متخصص تحویل می دهم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) با حضور نمایندگان مجلس ،وزیر سابق وزارت ارشاد و مدیران مسئول خبرگزاری ها و روزنامه ها در سالن اجتماعات ساختمان فرهیختگان برگزار شد.

در این مراسم حسن کربلایی، مدیر عامل سابق آنا با تبریک ایام دهه کرامت و تجلیل و بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: در ایام یک سال و چند ماهی که مدیریت خبرگزاری آنا را برعهده داشتم با همراهی و مشارکت همه اعضا و برنامه ریزی های دقیق به اهداف کوتاه مدت خود رسیدیم و امیدوارم ادامه مسیر توسط مدیر عامل جدید مرتضی خلفی زاده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در این مدت سعی شد تا ارزش ها و آرمان های انقلابی را در تولید محتوا و انتشار اخبار حاکم کرده و در تولید گزارش ها و مطالب این ارزش ها را پررنگ تر کنیم.

کریلایی با اشاره به اینکه در راستای انعکاس ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش کردیم گفت: در این مدت هر روز اولین خبر خبرگزاری آنا، آیاتی از قرآن کریم بود و دومین مطلب را به بخشی از وصیت نامه یا زندگی نامه شهدا اختصاص دادیم تا عطر و بوی فرهنگ ایثار درخبرگزاری بپیچد.

وی تاکید کرد: من در این مدت آنچه در توان داشتم در حوزه کارحرفه ای درخبرگزاری انجام دادم و خدا را شکر می کنم که ادامه کار را تحویل برادرذجوان، انقلابی، پرنشاط و مهمتر از آن متخصص تحویل می دهم.

کربلایی در پایان گفت: از مدیران جوان مجموعه تقاضا می کنم رهنمودهای دکتر ولایتی و فرمایشات جهادی مدیر انقلابی و بسیجی دکتر طهرانچی را سرلوحه فعالیت هایشان قرار دهند و با قدرت در حوزه اطلاع رسانی پیش بروند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020406

وب گردی

وب گردی