«استاد فیت»؛ با محوریت بدنسازی راهی آپارات شد

برنامه «استاد فیت»؛ با موضوع بدنسازی و زیبایی اندام و با حضور قهرمانان رشته بدنسازی راهی تلویزیون اینترنتی آپارات شد.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز ، قسمت اول برنامه «استاد فیت»؛ به تهیه کنندگی ایرج رحمانی و با اجرای عسل محمدی امروز وارد آپارت شد و به زودی پخش خود در شبکه نمایش خانگی را هم آغاز خواهد کرد.

«استاد فیت»؛ اولین برنامه شبکه آپارات است که با محوریت ورزش بدنسازی که بعد از دو و میدانی یکی از ورزش های مادر محسوب می شود، ساخته شده است.

فصل اول این برنامه که زمستان 97 در 26 قسمت به کارگردانی مسعود قراگزلو تهیه شده است، دریک میزگرد تخصصی با حضور قهرمانان جهان ، پزشکان ، مربیان و با حضور مجری به گفتگو و چالش درزمینه بدنسازی و عوامل موثر و مخرب در آن می پردازد .

در برنامه «استاد فیت» رژیم غذایی صحیح، روش های مناسب مصرف مکمل و داروها، عوارض مصرف استروئیدها و هورمون ها، رابطه چربی سوزی و عضله سازی، معرفی مربیان حرفه ای ، چگونگی شرکت در مسابقات بین المللی، روش ها و شرایط تاسیس باشگاه، تاثیر ژنتیک در این رشته و هر آنچه در مسیر قهرمانی در رشته بدنسازی باید دانست آموزش داده می شود.

از عوامل تولید «استاد فیت» می توان به مدیر ورزشی: امیر عزیزی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری آوین ، دستیار و برنامه ریز: آیدا تبیانیان، مدیر تصویربرداری: مهیار بهمنش ،تصویربرداران: سروش حضرتی، هانا حاوری، سپیده کریمی ،عکاس: سمیرا بیدل، طراح لباس: سپیده پریزن، طراح صحنه: همایون کاشانی ، گریم : هیوا امین زاده ، تصویربردار پشت صحنه : مهسا اسماعیلی، تدوین : سهند سلطان محمدی، تیزر: نیما اکبریان . شبنم شیلاندری، مدیر تدارکات: احمد زنگنه، تولید و صدابرداری: سینما آوین و مشاور رسانه ای: سپیده آماده اشاره کرد.

از جمله مهمانان «استادفیت» هم محسن یزدانی، امید جبلی، وحید اکبرزاده، آیت باقری، شاهین ذوالفقاری، کیوان رضا پور، مهدی شرافت، ضیاء موسوی، وحید بهارلو، حسن رهنمائیان، موسی اسماعیل پور و ... هستند.

گفتنی است برنامه «استاد فیت» دوشنبه ها در آپارات منتشر خواهد شد.

کد خبر: 1020417

وب گردی

وب گردی