ادامه تحصیل برای شاغلان آسان شد/ برگزاری کلاس‌‌های مقطع ارشد واحد تهران مرکزی در پایان هفته

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: برگزاری کلاس‌های مقطع ارشد برای دانشجویان شاغل در ایام پایانی هفته از دیگر برنامه‌های ما برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد واحد تهران مرکزی است.

محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره رشته‌‌هایی که در مقطع کارشناسی ارشد امسال به این واحد دانشگاهی اضافه شده است گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد هنوز از سوی سازمان مرکزی در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد درج ننشده است. بر اساس مذاکرات انجام شده ‌پیش‌‌بینی می‌‌شود با تقاضای واحد تهران مرکزی برای افزایش رشته موافقت شود.

وی درباره ظرفیت اعضای هئیت علمی واحد تهران مرکزی در مقطع ارشد افزود: ظرفیت اعضای هئیت علمی این واحد دانشگاهی در حد مطلوب و استاندارد قرار دارد. در حال حاضر، در کلیه گرایش‌های رشته حسابداری، روان‌شناسی، فنی و مهندسی، مدیریت، هنر و معماری توانمندی بیشتری دارد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره توانمندی این واحد دانشگاهی در رشته‌های مختلف یادآور شد: رشته‌‌های روان‌‌شناسی بالینی، حسابداری، شهرسازی، مرمت، ارتباط تصویری، مهندسی هسته‌‌ای، مدیریت بازرگانی و حقوق از جمله رشته‌های پرطرفدار واحد تهران مرکزی است که علی‌‌رغم دارا بودن استاندارد عضو هئیت علمی در صورت افزایش جذب دانشجو در این رشته‌ها ظرفیت جذب استاد هم بالا خواهد رفت.

سپهری درباره سیاست‌‌‌های جذب واحد تهران مرکزی برای پذیرش رتبه‌های برتر کنکور ارشد به این واحد دانشگاهی تاکید کرد: در صورتی که داوطلبان دارای رتبه 1 تا 5 در این واحد دانشگاهی پذیرش شوند از تخفیف قابل توجهی در کلیه رشته‌‌ها بهره‌‌مند خواهد شد، همچنین تلاش برای تجهیز آزمایشگاه‌‌ها و کارگاه‌‌‌ها برای رسیدن به استاندارد بین‌‌المللی، تخصیص بودجه و امکانات برای کمک به توسعه تحقیق و پژوهش دانشجویی نیز از دیگر سیاست‌های جذب دانشجویان برتر در واحد تهران مرکزی است.

وی متذکر شد: اعطای وام‌‌های مختلف، تخفیف شهریه برای مستمندان، حمایت از دانشجویان آسیب دیده و برگزاری کلاس‌های مقطع ارشد برای دانشجویان شاغل در ایام پایانی هفته از دیگر برنامه‌های ما برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد واحد تهران مرکزی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020426

وب گردی

وب گردی