معرفی سه ویژگی مهم «سرفیس لپ تاپ»مایکروسافت

انتظارات در مورد لپ تاپ های ارزان قیمت «سرفیس مایکروسافت»، این است که نوع سوم این ابزارهای کاربردی بخصوص برای دانشجویان، دارای ویژگی های منحصر بفردی باشد؛ توقعی که گویا قرار نیست به این زودی ها برآورده شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، انتظار می‌رود که شرکت «مایکروسافت» در اواخر سال جاری، لپتاپ «سرفیس» را بروزرسانی کند. از زمان انتشار سرفیس لپ‌تاپ ۲ در ماه اکتبر گذشته، رقابت ها در مورد «ویندوز 10» آغاز شده اند.

در این میان سومین لپ تاپ سرفیس که می تواند بازار را تکان دهد با چه ویژگی هایی خواهد آمد؟ سه ویژگی اساسی در مورد لپ تاپ های نوع سوم وجود دارد که بر روی صفحه نمایش، تراشه و اتصالات آن تمرکز دارد.

انتظار نمی رود که طراحی اولیه لپ تاپ های سرفیس آنچنان تغییری داشته باشد اما تیم مایکروسافت در عین حفظ طرح های سنتی روی طرح جدید لولاهای این لپ تاپ کار می کند.

یک ویژگی بی نظیر در نوع های قبلی این لپ تاپ استفاده از پوشش «آلکانترا» در اطراف کلیدها است که اکنون هم برای حذف آن هیچ دلیلی وجود ندارد.

به نظر می رسد قاب های بزرگ اطراف این صفحه نمایش ها باید حذف شوند. لپ تاپ سرفیس دارای ظرافت اندکی است و مرزهای سیاه اطراف آن کمی ناراحت کننده به نظر می رسند که صد البته این شرکت برای حفظ ارزش نام تجاری خود نیاز به تغییر دارد.


مورد ارزشمند دیگر برای بررسی این گونه لپ تاپ ها، انتخاب تراشه است و در اینجا ابراز وفاداری مایکروسافت به سیلیکون اینتل مورد آزمایش قرار گیرد.

یک لپ تاپ Surface با پردازنده AMD، مایکروسافت را برای مقابله با قیمت خرده فروشی، افزایش مزیت گرافیکی و یا تعادل هر دوی این موارد یاری کند.

تغییر دیگر در مورد ارائه پورت های ورودی و خروجی است. اگرچه لپ تاپ سرفیس های 2 با پورت USB 3.0 عرضه شده اما دارای پورت «Thunderbolt» یا «USB-C 3.1 port» نبود و شارژ از طریق اتصال دهنده مغناطیسی «Surface Blade» انجام شد.

امیدها بر این است که در زمان عرضه این لپ تاپ ها انعطاف پذیری بیشتری در پورت های آن شاهد باشیم.

اگرچه مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار لپ تاپ سرفیس را اعلام نکرده، اما سخت افزار Surface جدید را در اواخر ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد.
اگر مایکروسافت به سمت یک طراحی مدرن تر، تراشه های بهتر و ارائه پورت در کلاس لپ تاپ های مشابه پیش رود، به بازیگر بزرگی در فضای خرده فروشی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020433

وب گردی

وب گردی