مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 18 تیرماه

آقای جهانگیری! به این آمارها دقت کنید، تامین شهریه با فعالیت در مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز هجدهم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

تامین شهریه با فعالیت در مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به جزئیات سفر 2 روزه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای شمال کشور پرداخته است.

آقای جهانگیری! به این آمارها دقت کنید

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه‌ای با حضور روسای دانشگاه‌ها گفته است: «صنعت دست خود را به سوی دانشگاه‌ها دراز کرده است.» روزنامه «فرهیختگان» در این عنوان، آمار جمعیت بیکار،‌ فارغ‌التحصیل یا درحال تحصیل و درصد رشد بیکاری آنان را مطرح کرده است.

ظرفیت دانشجویان پزشکی افزایش چندانی نداشته است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این عنوان روزنامه فرهیختگان اعلام کرده است: «ظرفیت دانشجویان پزشکی افزایش چندانی نداشته و از حدود ۸۳۰۰ به ۸۷۰۰ نفر رسیده است.»

مهم‌ترین عناوین امروز هجدهم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

شرط رسمی شدن اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها از سال 98

وزیر علوم در این عنوان روزنامه آفرینش، وزیر علوم از الزام اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای حضور شش ماهه در مراکز صنعتی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه این وزارتخانه تمامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها که از سال 98 به صورت پیمانی به استخدام این مراکز در می‌آیند، برای تبدیل وضعیت به قرارداد رسمی موظف هستند به مدت حداقل 6 ماه در قالب فرصت مطالعاتی در مراکز صنعتی حضور یابند و در این مدت نیز وزارت علوم حقوق آنها را پرداخت خواهد کرد.

برگزاری آزمون ارشد پزشکی در 27 و 28 تیرماه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در این عنوان روزنامه آفرینش از رقابت بیش از 70 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 98 خبر داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020466

وب گردی

وب گردی