غیرت دینی و انقلابی استادان باید محور اصلی حجاب و عفاف باشد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: غیرت دینی و انقلابی استادان باید محور اصلی حجاب و عفاف باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سالن علامه امینی(ره) واحد کرمانشاه برگزار شد.

هاشمی در این نشست که با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد؛ گفت:دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که با مدیریت انقلابی در خدمت نظام، مردم و انقلاب است، و هر گروهی که در خط خدمت به نظام و انقلاب باشد، دانشگاه در کنار آنها خواهد بود؛ زیرا تقویت نهادهای انقلابی در دانشگاه و خارج از آن جزو تحولات انقلابی نوید بخش دانشگاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی اظهار کرد: کار بسیج اساتید اجرای برنامه ای است که افراد عادی جامعه توان انجام آن را ندارند، و با گفتمان سازی، اجرایی و عملیاتی کردن این گفتمان در راستای سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی همراه با علم و پژوهشی که به دانشگاه محول شده است، پیشرانه ی رفع مشکلات مردم است.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ارائه ی راهکار و مطالبه گری از ویژگی های بارز استاد بسیجی است، تا نسبت به تحولات جامعه و موضع گیری انقلابی بدون ملاحظات سیاسی و غیر انقلابی اقدام و در دوره ی تحولی حداکثر انطباق با انتظارات مقام معظم رهبری به عنوان یک توقع از استاد بسیجی تلاش کند و گام بردارد؛ زیرا موضع ناب و انقلابی با تحلیل های انقلابی بدون ملاحظه از عملکرد مسئولان یک از اهداف استاد بسیجی در دانشگاه است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج اساتید باید استقلال خود را حفظ کند، گفت:استقلال بسیج اساتید خود رسالتی است که از انقلاب و جریان انقلابی نشات می گیرد و حفظ این جایگاه باعث توانمند شدن بسیج اساتید که بازوی توانمندی برای دانشگاه است می شود؛ زیرا اولویت اصلی بسیج اساتید حل مشکلات و مسائل جامعه از طریق دانشگاه است.

پیش از سخنان رئیس بسیج اساتید جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی مسئول نهاد رهبری در استان مطالبی بیان داشتند؛ فریبرز یوسفوند مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی فعالیت های بسیج اساتید کرمانشاه را تشریح کرد.

هاشمی و هیئت همراه پیش از شرکت در جلسه بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، با حضور در مزار شهدای گمنام واحد کرمانشاه علاوه بر ادای احترام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر: 1020508

وب گردی

وب گردی