دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد می توانند در تمام مسابقات ورزشی کشوری شرکت کنند

معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در تمام رویداد های ورزشی که در تقویم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است از حضور دانشجویان غیرایرانی خواهد شد.

علیرضا شیخ‌عطار معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت ورزش در واحد های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی که دانشجوی غیر ایرانی پذیرش و جذب کردند در هیات رئیسه تصویب شده است که مطابق با تقویم برنامه های ورزشی، تمام آنها در صورت توانایی در انواع مسابقات همانند دانشجویان ایرانی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان غیرایرانی در مسابقات بین المللی جواز حضور دارند یا نه، افزود: درحال حاضر برنامه ای که داریم برای مسابقات داخل کشور است و زمانی که مسابقات جهانی می شود رنگ و بوی ملی می گیرد و مقرارات خاص ورزشی خود را دارد.

شیخ عطار ادامه داد: نمی توانیم در تیم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویی که تبعه غیرایرانی دارد را به مسابقات اعزام کنیم، مگر اینکه طی سپری شدن روال حقوقی از دانشجویان غیرایرانی در مسابقات بین المللی استفاده کرد.

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در تمام رویداد های ورزشی که در تقویم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است هردانشجوی غیر ایرانی احساس می کند توان شرکت در این مسابقات را دارد از حضورشان استقبال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020511

وب گردی

وب گردی