حراست تلاش می‌کند حامی و محافظ سرمایه ارزشمند انقلاب باشد

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ارومیه، آیین معارفه مدیر کل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه، با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و مسؤلان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و مسئولان استان در 17 تیرماه برگزار شد.

سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش به عنوان مولود انقلاب، سی و هفتمین سالگرد تاسیس خود را با فراز و فرودهای بسیاری پشت سر گذاشت و با درایت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تصمیم حکیمانه ایشان افقی بسیار نورانی در دانشگاه باز شد.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امید است با این انتخاب شایسته، عرصه برای نیروها و کسانی که پرورش یافته این انقلاب بوده و تجربیات مناسبی را در سایه آن به دست آورده اند، با سازماندهی که در حال انجام است یک تحول اساسی و بنیادین را براساس سیاست و راهبردی که حضرت امام خامنهای(مدظله‌العالی) به وجود آوردند ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حضور دکتر ولایتی در راس هیئت امنای دانشگاه آزاد افزود: امروز فردی پرچمدار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است که مورد تایید مقام معظم رهبری و از نزدیکان و معتمدان ایشان است و ریاست این دانشگاه، دکتر طهرانچی فردی دانشمند، فعال در عرصه جهاد علمی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

موسوی با اشاره به گستره دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، این دانشگاه را بزرگترین نهاد اجتماعی در سراسر کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری‌های نو، ظرفیت های بسیار خوبی را دارد. باید در شرایط تحولی امروز جامعه رویکرد انقلاب و جهادی نه در حرف، بلکه در عمل چراغ راه ما قرار گیرد و این فرصت ها همیشگی نیست، باید قدر این فرصت ها را دانست و اقدامات را به صورت جهادی و خستگی ناپذیر دنبال کنیم.

وی افزود: تجربه نشان داده هر زمان با همدلی و وحدت به صورت تیمی برای رسیدن به هدفی تلاش کردیم کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است. امروز دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون و سیصد هزار دانشجو، حدود سی و هفت درصد آموزش عالی کشور را راهبری می کند و با بیش از هفتصد مدرسه سما، در حوزه پرورشی و تعلیم و تعلم نیز فعال است. این دانشگاه با برنامه ریزی سعی کرده تا در حوزه آموزش و پرورش، رسالت اصلی خود را ایفا نمایند. نیاز است در حوزه کارمندان و استادان نیز حرکت های مناسبی صورت گیرد تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک نمونه و الگو برای کشور تبدیل شود.

وی نگاه حراست را امروز عمیق، تیزبین، مطالبه گر و رصدکننده خواند و افزود: حراست تلاش می‌کند با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد و با شناسایی افرادی که قصد دارند به این سرمایه اجتماعی آسیبی برسانند، به اعتبار فرهیختگی این نهاد مقدس از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

در پایان موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صمدی را به‌ عنوان مدیرکل حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه معرفی و از زحمات و تلاش های خالصانه سرپرست سابق حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه کاظم نجفی اسلامی تقدیر و تشکر به‌ عمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020516

وب گردی

وب گردی