برگزاری اردوی کشوری آموزشی تشکیلاتی «حیات طیبه» در واحد همدان

اردوی کشوری آموزشی تشکیلاتی «حیات طیبه» توسط اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحدهای دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اردوی کشوری آموزشی تشکیلاتی «حیات طیبه» توسط اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحدهای دانشگاهی از 20 تا 31 تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.

اولین دوره «حیات طیبه» در شهریورماه 1396 به‌صورت کشوری برگزار شده و از آن تاریخ به بعد، دوره‌های متعدد به‌صورت منطقه‌ای و استانی اجرا شده است. این دوره مرحله تکمیلی سلسله اردوهای «حیات طیبه» است که با حضور دانشجویان عضو تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این اردوها پرورش جوانان دغدغه‌مند در تراز انقلاب اسلامی، ساماندهی فعالیت اعضای تشکل‌های دانشجویی، ایجاد و تقویت روحیه پرسش‌گری، آموزش مهارت‌های کاربردی، ایجاد انگیزه در دانشجویان و تقویت معرفت و بصیرت دینی شرکت‌کنندگان است.

دانشجویان عضو تشکل‌های اسلامی سیاسی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی و سایر فعالین فرهنگی واحدهای دانشگاهی می‌توانند با احراز شرایط لازم در این اردوها شرکت کنند.

با توجه به سطح دوره، برنامه‌ریزی ویژه‌ای پیرامون محتوای اردو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020541

وب گردی

وب گردی