برگزاری  برنامه های"شادستان"درپارک  های دامپزشکی و رازی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت:  از 17 تیر ماه هر شب برنامه های سرگرم کننده و متنوع فرهنگی و هنری برای شهروندان محله های مرکزی شهر تهران در "بوستان دامپزشک" برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت:همزمان با آغاز فصل تابستان و مغتنم شمردن این فرصت جهت گذران اوقات فراغت شهروندان، معاونت امور اجتماعی وفرهنگی در راستای تبیین رسالت خود درجهت ارتقاء روحیه نشاط اجتماعی ضمن برنامه ریزی برای فراغت ونشاط شهروندان درمسیرتوسعه وتعالی شهروندی با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی از نیمه دوم تیرماه در بوستان دامپزشکی میزبان شهروندان است.

رشیدی با اشاره به رویکردهای این جشنواره مانند محله گرایی، خانواده محوری، معاشرت و گفتگوی شهروندان افزود: همزمان با آغاز فصل تابستان ویژه برنامه شادستان در 2 نوبت طی دو دهه کرامت و ولایت در بوستان های دامپزشکی و رازی برگزار می شود.

رشیدی تصریح کرد: نگارگذر فرهنگ و هنر با حضور هنرمندان، سکوهای شادستان با عناوین سکوی کودک، سکوی سرود و موسیقی، سکوی هنرهای نمایشی، پاتوق کتاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نمایش، اجرای موسیقی زنده، جشنواره شعر ، نور افشانی و جشن ولادت امام رضا(ع) ، اجرای برنامه های شاد ورزشی همراه با احیاء بازی های بومی محلی و.. از برنامه های استیج در بوستان دامپزشکی است که از نیمه دوم تیر تا 18 مرداد هرشب از ساعت 20 الی 24 پذیرای شهروندان است .

رشیدی هم چنین با اشاره به تقارن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با ایام تابستان گفت: علاوه بر گذر نشاط فرهنگی که با حضور هنرمندان برگزار می شود، گذر های نشاط ویژه دختران با اجرای برنامه های فرهنگی، مشاوره های خانوادگی، مسابقات ورزشی، آموزش هنرهای بومی و... در بوستان دامپزشکی از ساعت 18 الی 20 از نیمه دوم تیرماه برپا است.

وی هم چنین نصب بنر و استندگل در میدان منیریه و بوستان دانشجو با شعار" دختر یعنی مهربانی" و "تهران شهری برای همه" با هدف تکریم دختران و اجرای ویژه برنامه های مختص دختران با مد نظر قراردادن مناسبات تقویمی این دهه با محوریت دختران و خودباوری، دختران و مسئولیت پذیری، دختران و نشاط و ورزش، دختران وعفاف وحجاب و...را در خانه های خانواده وسبک زندگی سرای محلات از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد.

گفتنی است فصل دوم ویژه برنامه های شادستان از 20 مردادماه همزمان با آغاز دهه ولایت در بوستان رازی به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020558

وب گردی

وب گردی