تکمیل و راه اندازی زمین ورزشی چند منظوره واحد میاندوآب

 زمین ورزشی چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با کمک خیرین شهرستان میاندوآب احداث و راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت؛ به منظور رفاه حال جوانان شهرستان و افزایش درآمدهای غیر شهریه دانشجویی، زمین ورزشی چند منظوره با کمک خیرین احداث و تکمیل شد.

رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب یکی از دانشگاه های بزرگ شهرستان است که بخش وسیعی از محوطه این دانشگاه بلاتکلیف و بدون استفاده باقی مانده بود که با کمک خیرین مدرسه فوتبال در چمن ورزشی دانشگاه راه اندازی و با جذب حداکثری، فوتبال آموزان تحت تعلیم مربیان با تجربه استان و شهرستان درآن مشغول به فوتبال آموزی هستند و نیز در آینده نزدیک با تکمیل و راه اندازی مدارس تحصیلی ورزشی جدید شاهد بهربرداری از این مکان های ورزشی خواهیم بود.

رئیس واحد میاندوآب اظهار کرد: زمین ورزشی چندمنظوره این واحد دانشگاهی یکی از پروژه های در دست اجرا بود که توسط خیرین و با همکاری شبانه روزی همکاران دانشگاهی به مرحله بهره برداری رسیده و با راه اندازی رشته های مختلف ورزشی در این زمین ورزشی محل درآمدزایی برای واحد و در آینده نزدیک با برگزاری مسابقات قویترین مردان کشور در این مجموعه ورزشی شاهد بزرگترین رویداد ورزشی در شهرستان خواهیم بود. وی استفاده عموم از مکان های ورزشی این دانشگاه را گامی مثبت برای معرفی امکانات و ظرفیت های دانشگاه در کنار فعالیتهای ورزشی ارزیابی کرد.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب توسعه آموزش عالی، تربیت جوانان نخبه علمی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه است و با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب دارای پیشینه ورزشی مطلوبی دارد و دارای جمعیت جوان زیاد است، با راه اندازی رشته های ورزشی در این دانشگاه، موجبات استعدادیابی و ایجاد نشاط در بین دانشجویان و قشرجوان خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020581

وب گردی

وب گردی