قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بابل در مسابقات تنیس روی میز استان مازندران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: تیم تنیس روی میز واحد بابل مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بابل، ابوالقاسم ابوالقاسمی مدیر تربیت بدنی واحد بابل در خصوص مسابقات تنیس روی میز استان مازندران اظهار کرد: تیم دانشجویان واحد بابل مقام نخست مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد به خود اختصاص داد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم قائمشهر مقام دوم و تیم‌ تنکابن مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسکانیوز، عباس رحیمی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حایشه ی این دوره ازمسابقات برگزاری منظم مسابقات دانشجویی و کارکنان واحد های دانشگاهی استان را یکی از مهمترین اهداف فعالیت های ورزشی و فرهنگی استان دانست و بیان کرد: انتظار ما از دانشجویان، استادان و کارکنان این است که به سه مسئله تحصیل و تهذیب و ورزش اهمیت بدهند. یعنی اول تزکیه و تذهیب نفس به این معنا که انسان سالمی باشند و با تحصیل علوم علم ودانش روز مسلح شوند .

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه واحد بابل یکی از کارآمد ترین واحد های دانشگاهی که در زمینه فضا، امکانات و تجهیزات ورزشی است، گفت: دانشگاه آزاداسلامی در حوزه ورزش امکانات خوبی دارد و در بحث درآمد غیره شهریه می تواند باهمت و تلاش استادان هیأت علمی و مسئولان فعالیت های ارزشمندی انجام دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020585

وب گردی

وب گردی