330 دانشجو در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد استان سمنان رقابت کردند

آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در واحد مرکز استان به‌مدت دو روز برگزار شد و بیش از ۳۳۰ دانشجو به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد سمنان، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نائر رهبر معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان به برگزاری آزمون جامع دکتری در استان سمنان اشاره و اظهار کرد: بخش کتبی آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ۲۳ رشته با حضور بیش از ۳۳۰ دانشجو برگزار شد.

نادر رهبر افزود: روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه جاری این واحد دانشگاهی میزبان دانشجویان مقطع دکتری از واحدهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار بود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افزود: با توجه به بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مرکزی، کارگروه‌های تخصصی متشکل از استادان دروس دکتری در استان تشکیل شدند و منابع امتحانی، سرفصل‌ها، تاریخ برگزاری و ساعت برگزاری با هماهنگی این کارگروه‌ها برنامه‌ریزی و به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه تعداد نفرات شرکت‌کننده در مقایسه با دوره قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال دانشجویان و کاستن از فشارهای روانی برای نخستین بار این آزمون‌ها در دو روز برگزار شد.

رهبر درباره برگزاری بخش شفاهی این آزمون گفت: آزمون شفاهی تا ۲۰ تیرماه در واحدهای مجری برگزار و در نهایت نمرات بخش کتبی و شفاهی تجمیع و اعلام می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان تصریح کرد: دانشجویانی که حدنصاب قبولی را در مجموع آزمون‌های کتبی و شفاهی کسب کنند، می‌توانند علاوه بر تصویب پروپوزال خود واحدهای رساله را نیز در نیم‌سال اول ۹۹-۹۸ انتخاب کنند.

رهبر با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری مناسب این دوره از آزمون‌ها به کار بسته و رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان از نحوه برگزاری یکی از ملاک‌های مهم دست‌اندرکاران اجرایی بوده است، اظهار کرد: علاوه بر برگه‌های نظرسنجی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت، شماره تلفن ۳۳۶۵۴۰۳۲ آماده دریافت نظر، انتقاد و پیشنهاد آنان برای ارتقای کیفیت برگزاری این آزمون در ترم‌های آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020602

وب گردی

وب گردی