ارسال اطلاعات ناشران ایرانی به موسسه جهانی "شابم"

اطلاعات ناشران و ناشران ـ مولف کتاب های موسیقی که عضو نظام شابم (Ismn) هستند، در تیرماه سال جاری از سوی واحد شابک و شابم موسسه خانه کتاب به سازمان جهانی شابم ارسال شد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ پس از عضویت ایران در سال ۱۳۸۲ در نظام جهانی شابم (Ismn) سالانه اطلاعات ناشران و ناشران ـ مولف ایرانی عضو نظام شابم برای موسسه جهانی شابم ارسال می شود.

طبق روال موجود در واحد شابک و شابم موسسه خانه کتاب، پس از درخواست عضویت ناشران و یا ناشرـ مولفان، اطلاعات آن ها آوانگاری و در دوره های زمانی، این اطلاعات به روز می شود. این اطلاعات هر سال برای سازمان جهانی شابم ارسال می شود.

انتشار اطلاعات ناشران ایرانی فعال در حوزه موسیقی، در کتاب «راهنمای ناشران عضو نظام شابم» از مزایای ارسال این اطلاعات به سازمان جهانی است. همچنین این اطلاعات به همراه اطلاعات تمام ناشرانی که در جهان عضو نظام شابم هستند، در سایت سازمان جهانی شابم به نشانی http://ismn-international.org قابل دسترس خواهد بود.

گفتنی است، در این فرایند اطلاعات ناشران ایرانی عضو نظام شابم اعم از شماره تماس، نشانی، ایمیل، آدرس وب سایت و ... در دسترس سایر ناشران خارجی عضو نظام شابم قرار می گیرد و ناشران ایرانی می توانند با مراجعه به سایت سازمان جهانی شابم، از اطلاعات سایر ناشران خارجی که در حوزه موسیقی فعالیت می کنند، مطلع شوند.

کد خبر: 1020640

وب گردی

وب گردی