فعالیت مجدد دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در مناطق‌سیل زده

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در قرارگاه جهادی فعالیت مجدد خود را در مناطق سیل زده و محروم از سر می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بروجرد، داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد درباره فعالیت این دانشگاه در بحران سیل استان لرستان گفت: بنابر تأکیدات دکتر طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی و برای مردم است و رسالت خود را براساس خدمت به مردم در عرصه های مورد نیاز برنامه‌ریزی خواهد کرد. بر همین مبنا قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت خود را در یک دوره یک ماهه در مناطق سیل زده و محروم آغاز می‌کند.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در 3 استان لرستان، خوزستان و گلستان فعالیت خود را در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی و دامپزشکی به هموطنان سیل زده و محروم ارائه می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: در این بازه یک ماهه که از 20 تیرماه تا 20 مردادماه 98 ادامه دارد، فعالیت قرارگاه جهادی در هریک از 3 استان ذکر شده 10 روزه خواهد بود که 10 روز اول یعنی از 20 تیرماه تا 30 تیرماه در استان لرستان و در شهرهای الیگودرز، پلدختر و معمولان فعالیت خواهد کرد.

جاوید ادامه داد: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی 5 روز در الیگودرز، 3 روز در پلدختر و 2 روز در معمولان به هموطنانمان در این مناطق ارائه خدمت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: تأمین نیروی انسانی و کادر درمانی با دانشگاه آزاد اسلامی و دارو و درمانگاه با بنیاد برکت خواهد بود. البته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با ارائه خدمات دندانپزشکی کلینیک سیار به هموطنانمان در این مناطق، خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020645

وب گردی

وب گردی