آزاد شدن  58 زندانی با موافقت رئیس قوه قضاییه

رئیس سازمان زندان ها گفت: رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان مرکزی با آزادی ۵۸ زندانی دیون مالی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به پیشنهاد مطرح شده به منظور تامین منابع مالی، برای آزادی ۵۸ زندانی دیون مالی گفت: پس از تهیه لیستی ۵۸ نفره از زندانیان دیون مالی در استان مرکزی که مجموعاً مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند، رئیس قوه قضاییه با انجام امور اداری و قضایی برای آزادی این افراد موافقت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی برای بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی شهرستان‌های استان مرکزی و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضائی به این استان سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدای شهر اراک، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیان و استادان دانشگاه‌ها و نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست اقتصادی مقاومتی، دیدار با فعالان اقتصادی و حضور در شورای قضائی استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه در استان مرکزی است.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ مؤسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضائی ارائه می‌کنند.

گفتنی است،استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۷۹۵ روستای دارای دهیاری و بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020679

وب گردی

وب گردی