اتفاق عجیب در سومین سینمای پرمخاطب کشور/ تعطیلی سانس‌های شبانه و حبس کردن مردم!

شب گذشته مخاطبان سینما با اتفاقی عجیبی مواجه شدند و اعلام شد از این پس پردیس سینمایی باغ کتاب در سانس‌های شبانه فعالیتی نخواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پردیس سینمایی باغ کتاب از سال گذشته اقدام به ارائه تسهیلات رایگان به خبرنگاران سینمایی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه کرده است که این طرح در سال جاری نیز تمدید شد.

به همین دلیل، خبرنگار فارس برای تماشای فیلم «شبی که ماه کامل شد» در سانس ۲۳:۵۹ به این سینما مراجعه کرد اما پس از اتمام سانس مخاطبان قصد خروج از مجموعه را داشتند که با درب‌های بسته و چراغ‌های خاموش مواجه شدند. درباره این اتفاق عنوان شد ساعت کار مجموعه به پایان رسیده و طبق دستور درب ورودی اصلی بسته شده است.

پس از مشاجره‌ای که بین تعدادی از مخاطبان و نیروهای حراست باغ کتاب شکل گرفت، در نهایت از سوی یکی از این نیروها عنوان شد پردیس سینمایی باغ کتاب کار غیرقانونی انجام داده است و نباید از ساعت ۲۲ به بعد بلیت فروشی کند و حتی اعلام شد قوه قضاییه در نامه‌ای اعلام کرده فعالیت سینما از ۱۰ شب به بعد باید تعطیل شود!
این در حالی است که سینماها با مجوز وزارت ارشاد و اداره اماکن نسبت به برگزاری سانس‌های شبانه اقدام می‌کنند، نه قوه قضائیه.
در فیلمی که خبرنگار سینمایی فارس از جنجال دیشب ضبط کرده است، نارضایتی مخاطبان از این اقدام به وضوح دیده می‌شود. باید پرسید چه سیاستی پشت تعطیلی سانس‌های شبانه پردیس سینمایی باغ کتاب نهفته است؟ آیا این رویه در روزهای آتی ادامه‌دار خواهد بود؟ مدیران شهری چه پاسخی برای این موضوع خواهند داشت؟

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1020721

وب گردی

وب گردی