رقابت 95 وزنه‌بردار دانشگاه‌آزادی در واحد ساری

سرپرست فنی مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از آغاز این رقابت‌ها به میزبانی واحد ساری خبر داد.

عباس رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در ساری، درباره برگزاری مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد کشور به مدت سه روز به میزبانی ساری در سالن ورزشی مرحوم داود داودی در حال برگزاری است.

وی افزود : در این دوره از مسابقات ۹۵ وزنه بردار از استان‌های مازندران، تهران، گلستان، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، البرز، کرمان و گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به روی تخته خواهند رفت.

سرپرست مسابقات از رقابت دانشجویان وزنهبردار کشور در ۱۰ وزن خبر داد و تصریح کرد: ورزشکاران در این رقابت‌ها در دسته‌های ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم برای کسب قهرمانی روی تخته می‌روند.

رحیمی با اشاره به حضور وزنه‌برداران خوب و باتجربه در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان، حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و مسئولان استانی نیز در سالن حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پایان گفت: برگزاری منظم مسابقات رشته‌های مختلف میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند موجب رشد، تعالی و توسعه ورزش کشور برای کسب افتخارات بیشتر ورزشکاران ایرانی در مسابقات برون‌مرزی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020772

وب گردی

وب گردی