یکطرفه شدن  جاده چالوس از ساعت 6 عصر امروز/ترافیک در جاده های منتهی به مشهد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه های کشور از یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 18 امروز خبر داد و گفت: در محور تهران ـ قم و محورهای منتهی به مشهد مقدس ترافیک پرحجم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رحمانی با تشریح آخرین وضعیت راه های کشور گفت:‌ بر اساس گزارش های رسیده در حال حاضر در ورودی جاده چالوس از سمت کرج تا محدوده کیلومتر 10 این جاده شاهد بار ترافیک هستیم.

وی افزود: درجنوب به شمال محور هراز به خصوص در منطقه امامزاده هاشم(ع) ترافیک نیمه سنگین است و بطور کلی ترافیک در این مسیر پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در هر دو مسیر رفت و برگشت محور تهران ـ‌ قم نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان و با کاهش سرعت هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: البته یکی از نقاط دیگر جاده‌های کشور که ترافیک پرحجمی در آن در جریان است مسیر رفت و برگشت جاده سرچم به اردبیل است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام میلاد امام رضا (ع) محورهای منتهی به استان خراسان‌رضوی و به خصوص شهر مشهد از صبح امروز شاهد بار ترافیکی پرحجمی هستند.

سرهنگ رحمانی در خصوص اعمال محدودیت در جاده‌های شمالی گفت: از ساعت 6 بعدازظهر امروز محور چالوس از محدوده مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد تا تخلیه بار ترافیکی این محور به سهولت انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020777

وب گردی

وب گردی