حمایت مسوولان دانشگاه آزاد در قهرمانی ورزشکاران مؤثر است/ به رنکینگ المپیک نزدیک شدم

دانشجوی تکواندوکار ایران گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هم در ایام امتحانات به ما کمک می‌کنند و هم در اردوها به دانشجویان ورزشکار سر می‌زنند و به آنها روحیه می‌دهند.

امیرمحمد بخشی عضو تیم تکواندوی دانشجویان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره قهرمانی در مسابقات تکواندوی یونیورسیاد 2019 اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسیدم. حریفانی از کشورهای لهستان، فرانسه، کره جنوبی، پرتغال و نروژ را شکست دادم و روی سکوی نخست ایستادم.

دانشجوی تکواندوکار ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات تصریح کرد: همه کشورها برای کسب بهترین نتایج به یونیورسیاد می‌آیند؛ به همین دلیل مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. امیدوارم سطح فنی بچه‌های ما روز‌به‌روز بالا رود و نتایج خوبی را در مسابقات پیش روی هم کسب کنیم.

بخشی در مورد عملکرد درخشان دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 3 طلا و ۱ برنز کسب کرده‌اند. تاکنون دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی حاضر در مسابقات همگی از شهرستان میانه بوده اند.

وی افزود: با کمک کادر فنی توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هم در ایام امتحانات به ما کمک می‌کنند و هم در اردوها به دانشجویان ورزشکار سر می‌زنند و به آنها روحیه می‌دهند. ان‌شاءالله جواب زحمات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را با کسب مدال‌های رنگارنگ بدهیم.

دانشجوی تکواندوکار ایران درباره کسب سهمیه المپیک 2020 در پایان تأکید کرد: با 20 امتیازی که در یونیورسیاد گرفتم خودم را به رنکینگ المپیکی نزدیک کردم. احتمالا از رتبه 23 در رنکینگ المپیک به رده 17 یا 18 ارتقا پیدا می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020788

وب گردی

وب گردی