مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 22 تیرماه

۱۰ گام دانشگاه آزاد برای بازمهندسی کشاورزی دانشگاه‌ها، رقابت ۴۷ هزار نفر برای قبولی در مرحله پایانی دوره دکتری و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و دوم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

رقابت ۴۷ هزار نفر برای قبولی در مرحله پایانی دوره دکتری

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته است. در این عنوان مراحل مصاحبه آزمون دکتری شامل تعداد شرکت‌کنندگان، داوطلبان مجاز، تعداد رشته محل، ظرفیت پذیرش و غیره آمده است.

۱۰ گام دانشگاه آزاد برای بازمهندسی کشاورزی دانشگاه‌ها

در این عنوان روزنامه فرهیختگان، به بررسی ۱۰ گام دانشگاه آزاد برای بازمهندسی کشاورزی دانشگاه‌ها پرداخته است. همچنین چرایی تاکید مسئولان دانشگاه آزاد را برای تحول در حوزه کشاورزی بررسی شده است.

نرخ غذا و اجاره‌بهای خوابگاه گران می‌شود

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در این عنوان روزنامه فرهیختگان اعلام کرده است: «میزان افزایش نرخ اجاره‌بهای خوابگاه و غذای دانشجویان در جلسه هیات‌امنای صندوق رفاه در اواخر مرداد ماه تعیین می‌شود ولی با توجه به تورم افزایش خواهد داشت.»

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و دوم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

فردا؛ آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ارشد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تا فردا یکشنبه 23 تیر فرصت دارند نسبت به انتخاب 100 کدرشته محل اقدام کنند.

ضرورت اصلاح شیوه پذیرش دانشجوی دکتری

میرمحمد میری معاون آموزشی امور دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این عنوان روزنامه فرهیختگان با تاکید بر ضرورت اصلاح شیوه پذیرش دانشجوی Ph.D، اعلام کرده است: دانشجوی Ph.D باید به گونه‌ای تربیت شود که قادر باشد منابع خارج دانشگاهی را از صنعت و وزارتخانه‌های مختلف برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی جذب کند. به عبارت دیگر دانشجوی دکتری باید جامع نگر و دانش بنیان تربیت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020808

وب گردی

وب گردی