چالش‌ها و مشکلات صنایع بزرگ تولید دارو و تجهیزات پزشکی شناسایی می‌شود

رویداد راهکارهای نوآوارنه در چالش‌های فناوری‌های زیستی و سلامت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با محوریت تجهیزات، ملزومات زیستی و سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رویداد راهکارهای نوآورانه در چالش‌های فناوری‌های زیستی و سلامت با محوریت تجهیزات، ملزومات زیستی، سلامت و در راستای حل چالش ها و مشکلات صنایع بزرگ تولید دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی 31 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

این رویداد به منظور شناسایی فناوران و آشنایی آنها با برخی چالش های تولید در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری، مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری معاونت فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

در این رویداد علمی کارگاه‌های توانمندسازی فناوارن با موضوعات عمومی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد. همچنین فناوران می توانند در نشست های رو در رو با سیاست‌گذاران، سرمایه‌گذاران، استادان، صاحب‌نظران و مدیران شرکت‌های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی گفت‌و‌گو و مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www. ihtmc. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020812

وب گردی

وب گردی