افتخارِ ورزشی دیگر برای دانشگاه آزاد میانه/ دانشجوی واحد میانه، قهرمان مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان شد

امیرمحمد بخشی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در سی‌امین دوره بازی‌‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ایتالیا 2019، در تکواندو مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از میانه، امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر رقبای خود عنوان قهرمانی بازی‌ های یونیورسیاد ۲۰۱۹ را به نام خود ثبت کند.

بخشی، هوگوپوش وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار موفق شد «وجتوویسز» از لهستان را در پایان راند دوم و با نتیجه ۲۵ بر یک از پیش رو بردارد؛ همچنین در ادامه می‌بایست با نماینده فرانسه مبارزه می‌کرد که این هوگوپوش انصراف داد. سپس به مصاف «جانگهون وون» از کره‌جنوبی رفت و ۲۰ بر ۹ پیروز شد.

امیرمحمد بخشی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، در مرحله نیمه نهایی نماینده با سابقه پرتغال را ۹ بر ۳ شکست داد و راهی فینال شد و در این دیدار نیز موفق شد بر «ویکتور آسپ» نروژی ۱۰ بر ۳ غلبه کرده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

پیش از این میرهاشم حسینی دیگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز موفق به کسب مدال طلا در رویداد سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ایتالیا 2019 شد.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است و این مسابقات 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 با حضور بیش از 6000 ورزشکار از 127 کشور جهان از روز 12 تیرماه در «ناپل» ایتالیا در حال برگزاری است.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات، دو مدال ارزشمند طلای کاروان تکواندو ایران توسط دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی به دست آمده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020816

وب گردی

وب گردی