نقش استادان انقلابی در فروپاشی گفتمان غرب‌گرایان

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید در دانشگاه‌ها باید به ایشان اقتدا کنند و با مناظرات و استدلال‌های علمی و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی پایه‌های استدلالی غرب‌گرایان و معاندان را فروپاشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با آیت‌الله شعبانی امام جمعه استان همدان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید این دانشگاه و تبریک دهه کرامت گفت: یکی از القاب حضرت رضا علیه‌السلام عالم آل محمد بودن ایشان است و امروز اساتید در دانشگاه‌ها باید به ایشان اقتدا کنند و با مناظرات و استدلال‌های علمی و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی پایه‌های استدلالی غرب‌گرایان و معاندان را فروپاشند که البته در این خصوص کانون‌های استادی بسیج گام‌های مناسبی را برداشته‌اند.

وی در این دیدار به سالروز کشف کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: از سال ۵۹ تاکنون استکبار جهانی هر روز در تدارک توطئه و کودتا علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده‌ است. در سال 59 که استکبار جهانی با عرب مرتجع منطقه متحد شده بودند تا بتوانند انقلاب اسلامی جوان و نوپا را به زانو درآورند اما نتوانستند و به فضل الهی افول استکبار محقق خواهد شد و انقلاب اسلامی تنومندتر از گذشته به حیات خود ادامه خواهد داد.

هاشمی با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب ادامه داد: یکی از دغدغه مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی توجه به موضوع عفاف و حجاب است. معتقدیم این مهم باید ابتدا در سطح مسئولان و سپس استادان و کارکنان و نهایتا در حوزه دانشجویی اجرایی شود و البته گام‌های خوبی تاکنون برداشته شده است.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به اقدامات بسیج اساتید در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: دبیرخانه تبیین گام دوم انقلاب با محوریت بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده‌ است و اولین اقدام عملیاتی در شهریور‌ماه تحت عنوان تبیین نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم در سطح مسئولین کانون‌های سراسر کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020822

وب گردی

وب گردی