رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دبیرکل پژوهش استان البرز شد

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج طی حکمی از سوی استاندار البرز به عنوان دبیرکل پژوهش، فناوری و نوآوری البرز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در اولین نشست رمضانی معاون برنامه و بودجه استانداری البرز و هیأت همراه با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، میزبانی برگزاری همایش پژوهش، فناوری و نوآوری استان البرز در سال 1398 به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج محول شد.

در این نشست برهانی فر ضمن ابراز خرسندی از این میزبانی، توانمندی، تجارب و پتانسیل پژوهشی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را در برگزاری همایش های بین المللی، کشوری، منطقه ای و استانی پشتوانه موثری در این میزبانی برشمرد و افزود: برنامه های پژوهشی دیگری نیز به این دانشگاه پیشنهاد شده است که با بهره گیری از تجارب و تیم توانمند اجرایی و پژوهشی امیدواریم در سطح بین الملل اجرایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از مدیریت کلان استانی عزیزالله شهبازی استاندار البرز تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با نگاه ویژه و مثبت ایشان به پژوهش استان، گام های بزرگ و ماندگاری در این زمینه در البرز برداشته شده و در کارنامه این استان به نیکی ثبت شود.

در ادامه این نشست رمضانی معاون برنامه و بودجه استانداری البرز نیز با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در همایش پژوهش، فناوری و نوآوری سال 98 استان البرز، سوابق درخشان مدیریتی، آموزشی و پژوهشی دکتر برهانی فر را در برگزاری هرچه بهتر این همایش مهم استانی موثر برشمرد.

وی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این همایش گفت: این همایش استانی در هفته پژوهش و در آذرماه سال 98 با حضور تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و سازمان ها و ارگان های استان البرز برگزار خواهد شد.

رمضانی ضمن تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت هایی که پیوست پژوهشی و علمی نداشته باشند، از کارایی لازم برخوردار نخواهند بود؛ ادامه داد: هفته پژوهش بزرگترین ارزیابی علمی و پژوهشی برای مدیریت استانی بوده و به منزله ویترینی برای انجام فعالیت های و اقدامات برنامه ریزی شده در این استان خواهد بود.

وی توضیحاتی در خصوص مسئولین ستاد برگزاری همایش مذکور، شورای سیاستگزاری، کمیته های تخصصی و وظایف و اعضای ستادهای زیرمجموعه آن ارائه و پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه رضا جمالپور مشاور ویژه ریاست، سیداحسان شیرنگی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و محمدرضا عسکری رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز نکاتی را در خصوص برگزاری این همایش بزرگ استانی به عنوان بزرگترین رخداد علمی استان البرز بیان داشتند و ابراز امیدواری کردند با بهره گیری از تجارب سایر دانشگاه ها و ارگان های استان البرز در برگزاری شایسته این همایش، گام به سزایی در ریل گذاری آتی دستگاه های اجرایی، علمی و پژوهشی استان و کشور برداشته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020850

وب گردی

وب گردی